Τα τραγούδια του δίσκου, μαζί με κάποια μουσικολογικά στοιχεία σχετικά με τους τονους, τους ρυθμούς και τους «δρόμους» είναι τα εξής:
1) Μες στου Βοσπόρου τα στενά (Γιώργος Νταλάρας) Μι ματζόρε (Ε), Ζεϊμπέκικο, 9/4 (μορφή 8/8+10/8)
2) Οι καμπάνες της Αγια Σοφιάς (Γιώργος Νταλάρας) Ρε μινόρε (Dm), Ζεϊμπέκικο, 9/4 (μορφή 8/8+10/8)
3) Δυο παλικάρια απ’ τ’ Αϊβαλί (Χάρις Αλεξίου) Σολ # μινόρε (G#m), Πεντάσημος 5/4 (μορφή 3+2)
4) Η προσφυγιά (Γιώργος Νταλάρας) Ρε μινόρε (Dm), Τετράσημος 4/4
5) Πέτρα πέτρα χτίσαμε (Γιώργος Νταλάρας) Μι ματζόρε (Ε), Πεντάσημος 5/4 (μορφή 3+2)
6) Η Σμύρνη (Γιώργος Νταλάρας) Σολ ματζόρε (G) στο κουπλέ, Σολ μινόρε (Gm) στο ρεφραίν, Αργό ζεϊμπέκικο στο κουπλέ, βαλς στο ρεφραίν, 9/4 και 3/4
7) Γιορτή ζεϊμπέκηδων (Γιώργος Νταλάρας) Μι ραστ (Ε), Ζωναράδικος, εξάσημος 6/8 (μορφή 3+3)
8) Το σπίτι μου το πατρικό (Γιώργος Νταλάρας) Ρε μινόρε (Dm), Ζεϊμπέκικο, 9/4 (μορφή 8/8+10/8)
9) Πήρε φωτιά το Κορδελιό (Χάρις Αλεξίου) Σι χιτζάζ (Β), Τσιφτετέλι, 4/4
10) Τι να θυμηθώ τι να ξεχάσω (Γιώργος Νταλάρας – αφήγηση: Γιάννης Φέρτης, β’φωνή: Απόστολος Καλδάρας) Λα μινόρε (Αm), Χασάπικο, 4/4
11) Μαρμαρωμένος βασιλιάς (Χάρις Αλεξίου) Λα μινόρε (Αm), Οχτάσημος, 8/8 (μορφή 3+3+2)
Τα τραγούδια, με τους τόνους, τους λαϊκούς «δρόμους» (μακάμια) και τους ρυθμούς τους:
1) Εκεί που σμίγει η Δύση κι η Ανατολή (Γιώργος Νταλάρας)
Τόνος: Μι μινόρε (Em)
Δρόμος: Νιαβέντ (Nihavent), αλλάζει στο ρεφραίν σε Αρμονικό μινόρε
Ρυθμός: 5/8, αλλάζει στο ρεφραίν σε 6/8
Χρόνος: Πεντάσημος (σε μορφή 3+2), αλλάζει στο ρεφραίν σε εξάσημο (μορφή 3+3)
2) Βάρα νταγερέ (Χάρις Αλεξίου)
Τόνος: Λα μινόρε (διατονικό) (Am)
Ρυθμός: Ζωναράδικος
Χρόνος: Εξάσημος 6/8 (μορφή 3+3)
3) Για πάρε γύφτο σφυρί κι αμόνι (Γιώργος Νταλάρας)
Τόνος: Ρε μινόρε (Dm), αλλάζει στο ρεφραίν σε Φα ματζόρε (F) και καταλήγει σε Ρε μινόρε (Dm)
Δρόμος: Σαμπάχ (Sabah), αλλάζει σε διατονικό μινόρε στο ρεφραίν
Ρυθμός: Ζεϊμπέκικος
Χρόνος: 9/8 (μορφή 8/8 + 10/8)
4) Καμπάνα του εσπερινού (Χάρις Αλεξίου)
Τόνος: Σι μπεμόλ (Σι ύφεση) (Bb)
Δρόμος: Χιτζάζ (xitzaz)
Ρυθμός:8/8
Χρόνος: Οχτάσημος (μορφή 3+3+2)
5) Για πάρε μάνα (Γιώργος Νταλάρας)
Τόνος: Ρε (D)
Δρόμος: Χουσεϊνί (Houseini)
Ρυθμός: Καρσιλαμάς (αργός)
Χρόνος: 9/4 (μορφή 2+2+2+3)
6) Απτάλικο (Ορχηστρικό)
Τόνος: Ρε μινόρε (Dm)
Δρόμος: Κιουρντί (kiournti)
Ρυθμός: Απτάλικος
Χρόνος: 9/8 (μορφή 10/8 + 8/8)
7) Αχ και να ‘μουνα το παλικάρι (Γιώργος Νταλάρας)
Τόνος: Μι ματζόρε (Ε), γίνεται Λα ματζόρε (Α) και καταλήγει σε Ντο δίεση μινόρε (C#m)
Ρυθμός: Χασάπικο που εναλλάσεται σε τσιφτετέλι, το οποίο επιταχύνεται θυμίζοντας «κουκαράτσα»
Χρόνος: 4/4
8) Με βρήκε ο χάρος (Γιώργος Νταλάρας)
Τόνος: Ντο μινόρε (Cm), γυρίζει σε Σολ δίεση μινόρε (G#m) και καταλήγει σε Mι ύφεση ματζόρε (Εb)
Δρόμος: Σαμπάχ (Sabah) που καταλήγει σε Πειραιώτικο
Ρυθμός: Καρσιλαμάς (αργός)
Χρόνος: Eννιάσημος 9/4 (μορφή 2+2+2+3)
9) Στην ξενιτιά (Χάρις Αλεξίου)
Τόνος: Λα ματζόρε (A) καταλήγει σε Λα μινόρε (Αm)
Δρόμος: Ταμπαχανιώτικος* (tabahaniotikos) που καταλήγει σε Νιαβέντ (nihavent)
Ρυθμός: Μπάλος (στην εισαγωγή και ρεφραίν) και στο κουπλέ γίνεται χαμπανέρα. (Ταμπαχανιώτικος) Χρόνος: 4/4
*Ο «Ταμπαχανιώτικος», δεν είναι επίσημη ονομασία, αλλά ένας από τους χαρακτηρισμούς που έχουν δώσει οι μουσικοί στο συγκεκριμένο «δρόμο» και ρυθμό, για να συνεννοούνται μεταξύ τους. Έχει άμεση σχέση με το «ραστ» και το «χουζάμ». Θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι κάτι σαν μια κωδικοποιημένη ονομασία.
10) Κάπου χαράζει (Γιώργος Νταλάρας)
Τόνος: Ντο ματζόρε (C)
Δρόμος: Ραστ (Rast), εναλλάσσεται με Χουζάμ (Ηuzam)
Ρυθμός: Aργή παραλλαγή Ζωναράδικου
Χρόνος: Eξάσημος 6/4
11) Τα χεράκια μου δεμένα (Χάρις Αλεξίου)
Τόνος: Σι μινόρε (Βm) (διατονικό)
Ρυθμός:5/8
Χρόνος: Πεντάσημος (μορφή 3+2)
12) Η Παναγιά (Γιώργος Νταλάρας και χορωδία)
Δρόμος: Φα δίεση μινόρε (F#m) (διατονικό)
Ρυθμός: 4/4
Τα τραγούδια του Απόστολου Καλδάρα δεν έλειψαν ποτέ από το ρεπερτόριο του Γιώργου Νταλάρα, τόσο στη δισκογραφία, όσο και στις εμφανίσεις του. Αξίζει να σημειωθεί πως, εκτός από τα τραγούδια που πρωτοδισκογραφήθηκαν από τον Γιώργο Νταλάρα και ακούστηκαν ξανά με τη φωνή του μέσα από ζωντανές ηχογραφήσεις, υπάρχει μια σειρά τραγουδιών που πρωτοτραγούδησαν άλλοι ερμηνευτές και μέσα από τις εκτελέσεις του Νταλάρα επανήλθαν δυναμικά στο προσκήνιο. Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα τα τραγούδια «Τώρα κλαις» και «Καλή τύχη», που δισκογραφήθηκαν το 1967 από τον Γιώργο Χατζηαντωνίου και τον Μανώλη Αγγελόπουλο αντίστοιχα και την ίδια, περίπου, εποχή ακούστηκαν από τον Νίκο Ξανθόπουλο στον ελληνικό κινηματογράφο.
Οι δισκογραφημένες επανεκτελέσεις των τραγουδιών του Απόστολου Καλδάρα με τον Γιώργο Νταλάρα είναι οι εξής:
«Αφιέρωμα στη Μικρά Ασία» / Η συναυλία στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, DVD 2004)
17) Τι να θυμηθώ τι να ξεχάσω / στίχοι: Πυθαγόρας
18) Μες στου Βοσπόρου τα στενά / στίχοι: Πυθαγόρας / Γιώργος Νταλάρας & Γλυκερία
19) Δυο παλικάρια απ’τ’Αϊβαλί / στίχοι: Πυθαγόρας / Γλυκερία & Γιώργος Νταλάρας
20) Οι καμπάνες της Αγιά Σοφιάς / στίχοι: Πυθαγόρας
21) Η Σμύρνη / στίχοι: Πυθαγόρας
22) Η προσφυγιά / στίχοι: Πυθαγόρας
23) Πέτρα-πέτρα χτίσαμε / στίχοι: Πυθαγόρας
24) Τι να θυμηθώ τι να ξεχάσω / στίχοι: Πυθαγόρας
25) Γιορτή ζεϊμπέκηδων / στίχοι: Πυθαγόρας
26) Για πάρε γύφτο σφυρί κι αμόνι / στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος («Θα πιω απόψε το φεγγάρι – Αφιέρωμα στον Λευτέρη Παπαδόπουλο», 2008)
27) Αχ ο μπαγλαμάς / στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος («Θα πιω απόψε το φεγγάρι – Αφιέρωμα στον Λευτέρη Παπαδόπουλο», 2008)
28) Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι / στίχοι: Απόστολος Καλδάρας («Σαν τραγούδι μαγεμένο», 2009)
29) Η φαντασία / στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου / Γιώργος Νταλάρας & Ελεονώρα Ζουγανέλη («Τα μουσικά γενέθλια/DUETS», 2020)
30) Τώρα κλαις / στίχοι: Απόστολος Καλδάρας / Γιώργος Νταλάρας & Ελένη Τσαλιγοπούλου («Τα μουσικά γενέθλια/DUETS», 2020)
31) Φορτώθηκα τις τύψεις μου / στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου («Η κασέτα του Μελωδία», 2021)
Τα κείμενα έγραψε ο Θανάσης Γιώγλου.
3. Το κείμενο για τη «Μικρά Ασία» γράφτηκε από τον Θανάση Γιώγλου, σε συνεργασία με τον μουσικό Πέτρο Πετράκη και δημοσιεύθηκε στο Ogdoo.gr στις 22 Μαρτίου 2013. Οι φωτογραφίες με τους συντελεστές του δίσκου είναι από τη συνέντευξη τύπου για την κυκλοφορία του, στις 23 Αυγούστου 1972 και από την απονομή του χρυσού δίσκου τον Σεπτέμβρη του 1973.
4. Το κείμενο για τον «Βυζαντινό Εσπερινό» γράφτηκε από τον Θανάση Γιώγλου, σε συνεργασία με τον Γιώργο Νταλάρα και τον μουσικό Πέτρο Πετράκη και δημοσιεύθηκε στο Ogdoo.gr στις 19 Δεκεμβρίου 2011. Αργότερα επαναδημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Μετρονόμος» και στο βιβλίο του Θανάση Γιώγλου «Το πάθος και το λάθος – Κρυφές ιστορίες της ελληνικής δισκογραφίας» («Μετρονόμος» 2019).
5. Από το ένθετο της επανέκδοσης του cd στη σειρά «Οι 100 μεγάλες ηχογραφήσεις του αιώνα» (Minos-Emi 2002)
6. Επιμέλεια βιογραφίας: Ελίνα Κωστελέτου